هودی‌ها یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی هستند که می‌توانید بپوشید، اما در مورد پوشیدن هودی مورد علاقه‌تان در تابستان چطور؟

حتی اگر هوا در حال گرم‌تر شدن باشد، دلیلی وجود ندارد که نتوانید در این فصل لباس‌های هودی عالی بپوشید.

نکات و الهاماتی که شما را تشویق می کند تا بهترین لباس هودی را برای کمد لباس بهار و تابستان خود پیدا کنید، بخوانید.

 

 

 

یک هودی کوتاه را امتحان کنید تا شما را خنک نگه دارد

از تاپ گرفته تا ژاکت، ظاهر برش خورده در حال حاضر رایج است، و این شامل هودی ها نیز می شود. اگر می‌خواهید در این بهار و تابستان خنک بمانید، هودی کوتاه‌تر را امتحان کنید، زیرا دارای تناسب باکس‌تر و طول کوتاه‌تر است.

شما به راحتی می توانید یک هودی کوتاه را با هر چیزی از جمله دامن مورد علاقه خود یا یک جفت شورت دوچرخه سواری ست کنید. آن را با یک تاپ سبک وزن در زیر بپوشید تا در صورت گرم شدن بیش از حد بتوانید به راحتی آن را در بیاورید.

هودی‌های برش خورده در رنگ‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا تقریباً با هر لباسی مطابقت داشته باشند. با شلوار جین یا شورت مورد علاقه خود برای ظاهری مد روز، یک گزینه عالی برای راحت نگه داشتن شما در شب های سرد بهار و تابستان است.

 

 

لباس های هودی از پنبه را انتخاب کنید

وقتی صحبت از پوشیدن راحت به میان می آید، پنبه همچنان پادشاه است. این ماده فوق‌العاده سبک است، اما همچنین بسیار قابل تنفس است که به این معنی است که شما را خنک‌تر از بسیاری از مواد دیگر موجود در بازار امروزی نگه می‌دارد.

به دنبال یک هودی از 100٪ پنبه باشید تا بدانید که یک لباس باکیفیت تهیه می کنید که شما را در تابستان نگه می دارد. حتی اگر هودی شما در سمت ضخیم‌تر باشد، ساختار پنبه‌ای باعث تنفس و راحت پوشیدن آن می‌شود.

شما می توانید یک هودی نخی را با یک جفت عرقیات تمام نخی ست کنید. همچنین پوشیدن یک هودی نخی با هر چیزی از جین گرفته تا شلوار لی، شلوارهای غیر رسمی و دامن برای بهترین لباس بهار و تابستان آسان است.

 

 

لایه به بالا با هودی زیپ دار

هودی به سبک پیراهن کش دار به عنوان جایگزینی برای ژاکت عالی عمل می کند، اما ممکن است در ماه های گرم سال بهترین گزینه نباشد. در عوض، یک هودی با جلوی زیپ کامل امتحان کنید تا بتوانید به راحتی آن را در بیاورید و هر زمان که نیاز داشتید دوباره آن را بپوشید.

هودی جلوی زیپی نیز قطعه مناسبی برای لایه بندی است زیرا می توانید آن را با تاپ، تی شرت یا حتی یک پیراهن آستین بلند مورد علاقه خود بپوشید. همچنین برای انتقال بین شب‌های خنک‌تر بهار یا تابستان و دمای گرم‌تر روز عالی است.

هودی زیپ دار خود را با هر چیزی که می خواهید بپوشانید تا ظاهری خاص خود را ایجاد کنید. انعطاف‌پذیری این نوع هودی باعث می‌شود هنگام گرم‌تر شدن هوا، آن را به یک انتخاب واقعاً محبوب برای پوشیدن تبدیل کند.

هودی های بدون آستین یا آستین کوتاه را امتحان کنید

اگر می‌خواهید تابستان امسال لباس‌های هودی جدید را امتحان کنید، لباس‌هایی با آستین کوتاه یا کاملاً بدون آستین بپوشید. این سبک به شما این امکان را می‌دهد که وقتی دما خیلی گرم می‌شود، یک هودی بپوشید، بدون اینکه آن را در بیاورید.

هودی بدون آستین نیز برای تمرین عالی است و با شلوارک، شلوار لی و سایر لباس‌های ورزشی جذاب به نظر می‌رسد. هودی‌های آستین کوتاه یک انتخاب زیبا برای خانم‌ها هستند و در عین حال که شما را زیبا و خنک نگه می‌دارند، حس جذابی به لباس شما می‌بخشند.

شما می‌توانید یک هودی آستین کوتاه یا آستین کوتاه را تقریباً با هر چیزی ست کنید، بنابراین وقتی ایده‌های جدید برای لباس‌ها به ذهنتان می‌رسد، همه چیز را با هم ترکیب کنید و از آن لذت ببرید. نداشتن آستین بلند به جریان هوا کمک می کند و به پوست شما فرصت تنفس می دهد تا در فصول گرم سال بیش از حد گرم نشوید.

بدانید از چه موادی باید اجتناب کنید

یکی از راه‌های حفظ خونسردی هنگام پوشیدن هودی مورد علاقه‌تان، دانستن محتوای مواد است. از موادی مانند پشم یا پلی استر که عایق تر هستند و بنابراین ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد شما شوند، دوری کنید.

در حالت ایده‌آل، شما باید یک هودی ساخته شده از پنبه خالص یا مدلی با طراحی مش تنفسی پیدا کنید. هودی‌های شفاف نازک‌تر هستند و برای پوشیدن راحت‌تر به جریان هوای خنک در اطراف بدن کمک می‌کنند.

همیشه برچسب های هودی های خود را بخوانید تا مطمئن شوید که از موادی ساخته شده اند که شما را خنک نگه می دارد. هودی‌های ضخیم‌تر و آنهایی که از مواد عایق ساخته شده‌اند برای ماه‌های خنک‌تر پاییز و زمستان بهتر هستند.

 

 

برو سایز بزرگ

لباس های سایز بزرگ برای زنان و مردان محبوب است و شما می توانید این ظاهر را با هودی نیز ادغام کنید. یک هودی بزرگ انتخاب کنید تا تنفس بهتری داشته باشید و تناسب بیشتری داشته باشید.

یک لباس بزرگ در مد روز است و شما را راحت‌تر از لباس‌های چسبناک و چسبناک نگه می‌دارد. می‌توانید هودی‌هایی بخرید که به طور مشخص نشان می‌دهند سایز بزرگ هستند یا چیزی را در سایز یا دو سایز بزرگ‌تر از چیزی که معمولاً می‌پوشید امتحان کنید.

مطمئن شوید که دستورالعمل های مراقبت را دنبال می کنید تا هودی بزرگ شما کوچک نشود. این ایده های لباس جالب با شلوار جین تنگ و شلوار ساق برای ظاهری مد روز که همچنین خنک و راحت است، عالی به نظر می رسند.

از تابستان خود با هودی ها لذت ببرید

فقط به این دلیل که دما در تابستان گرمتر است، به این معنی نیست که نمی توانید این لباس های هودی را برای فصل امتحان کنید. چه چیزی برش خورده، بزرگ یا با زیپ جلوی کامل بخواهید، می‌توانید در هر زمانی از سال هودی بپوشید و احساس خوبی نسبت به لباس خود داشته باشید.

به دنبال هودی و سایر لباس های ساخته شده از پنبه خالص باشید و از چیزهایی مانند ترکیب پشم یا پلی استر دوری کنید تا بتوانید در تابستان خنک بمانید.