چگونه یک محافظ صفحه نمایش ترک خورده را در خانه تعمیر کنیم؟

۵ بازديد
هنگام یادگیری نحوه تعمیر محافظ صفحه نمایش ترک خورده در خانه، لازم است توجه داشته باشید که هیچ راه دائمی برای تعمیر آن وجود ندارد. اگر محافظ صفحه نمایش شما ترک خورد، به احتمال زیاد نگران خراشیدگی روی انگشتان خود هستید یا حتی بدتر از آن، اینکه صفحه نمایش شما توسط محافظ صفحه ترک خورده پنهان می شود. از آنجایی که محافظ صفحه مستقیماً روی صفحه قرار می گیرد، محافظ صفحه نمایش شکسته به همان اندازه است. آزاردهنده مثل صفحه نمایش شکسته قبل از اینکه به بررسی نحوه تعمیر محافظ صفحه نمایش ترک خورده بپردازیم، اجازه دهید اشاره کنیم که هیچ راه حل دائمی برای این مشکل وجود ندارد.

بسیاری از ما می دانیم که برخی از محافظ های صفحه شیشه ای از شیشه ساخته شده اند و به همین دلیل است که برخی از آنها را شیشه سکوریت می نامند. ما یک روش DIY را به شما نشان خواهیم داد که می توانید در خانه از آن برای جلوگیری از ترک خوردن بیشتر محافظ صفحه و همچنین جلوگیری از سر خوردن قطعات کوچک شیشه به اطراف استفاده کنید. در مورد شیشه سکوریت ترک خورده نیز این روش کارساز خواهد بود. با این حال، وقتی نوبت به آن ترک‌های عظیم می‌رسد که به محافظ صفحه ظاهری تار عنکبوتی می‌دهد، به سراغ گزینه دوم بروید.

چرا نباید به استفاده از محافظ صفحه نمایش ترک خورده ادامه دهید؟
قبل از اینکه نحوه تعمیر محافظ صفحه نمایش ترک خورده را بررسی کنیم، ممکن است بخواهید به خاطر داشته باشید که استفاده از محافظ صفحه نمایش شکسته نمی تواند بهترین تجربه را برای گوشی شما ارائه دهد. انگشتان شما ممکن است با شکسته شدن قطعات شیشه در حالی که روی تلفن خود هستید آسیب ببینند. علاوه بر این، آب و شن و ماسه می توانند از محافظ صفحه نمایش ترک خورده نفوذ کنند، به این معنی که گوشی شما اکنون در برابر چیزهایی که محافظ قرار است از آن محافظت کند، آسیب پذیرتر است. علاوه بر این، می تواند اجزای داخلی را به خطر بیاندازد.

محافظ صفحه نمایش ترک خورده
راه حل اول: ترمیم با لاک ناخن
علاوه بر محافظت از ناخن ها، لاک ناخن می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. همچنین می تواند از صفحه نمایش و محافظ صفحه شما محافظت کند. اگر هیچ لاکی در دست ندارید، می توانید یکی از آن ها را در فروشگاه بخرید یا از خواهر و برادرتان قرض بگیرید. فقط مطمئن شوید که لاکی که استفاده می کنید بی رنگ باشد. در اینجا نحوه تعمیر محافظ صفحه نمایش ترک خورده با لاک ناخن آورده شده است.

مرحله 1: صفحه را با یک تکه پارچه تمیز پاک کنید تا همه آلودگی ها پاک شوند.
مرحله 2: لاک را با دقت در امتداد ترک بمالید و بگذارید یک دقیقه خشک شود. شکاف ها پر خواهد شد.
مرحله 3: لاک اضافی را با استفاده از یک کاغذ تا شده یا لبه صاف تیغ از روی صفحه پاک کنید. در اینجا، تمام تلاش شما این است که محافظ صفحه دوباره صاف به نظر برسد.
مرحله 4: لاک را دوباره در امتداد ترک بمالید و بگذارید یک دقیقه دیگر بماند. یک بار دیگر لاک اضافی ناخن را پاک کنید.
محافظ صفحه نمایش شکسته
راه حل دوم: محافظ صفحه را جایگزین کنید
محافظ صفحه در ابتدا برای محافظت از صفحه در نظر گرفته شده بود. به طور مشخص! با محافظت از صفحه نمایش در برابر همان نوع ضربه هایی که می تواند باعث ترک خوردن صفحه نمایش شود، به وضوح کار خود را انجام داده است. به جای نگرانی در مورد نحوه تعمیر محافظ صفحه نمایش ترک خورده، یک محافظ جدید انتخاب کنید. علاوه بر این، مهم نیست که تعمیر چقدر خوب باشد، به اندازه یک محافظ صفحه جدید موثر نخواهد بود.

اگر قبلاً محافظ صفحه‌نمایش ترک خورده دارید، تعویض آن در واقع ایده خوبی است. به جای تلاش بیشتر برای مدیریت آن، در واقع بهترین کار این است که یکی را جایگزین کنید تا مطمئن شوید که گوشی شما در برابر ضربه‌ها پس از افتادن مجدد مقاوم‌تر خواهد بود. خوشبختانه، قیمت یک محافظ صفحه یا شیشه سکوریت بسیار کمتر از یک صفحه نمایش گوشی جدید است، بنابراین تعویض محافظ نمایش گوشی آسیب دیده به خوبی می تواند یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

SHAWEASE یک تولید کننده و کارخانه حرفه ای است که تمام سبک های محافظ صفحه نمایش را برای برندهای محبوب گوشی مانند سامسونگ، آیفون و غیره تولید می کند. محافظ های صفحه تولید شده توسط SHAWEASE کیفیت بالایی دارند و قیمت رقابتی را ارائه می دهند. کارخانه اصلی ما در Dongguan، چین است و ما می توانیم نمونه ها و انواع مختلف عکس های محصول را برای شما ارسال کنیم تا به شما کمک کنیم در وب سایت خود تبلیغ کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.