بهترین عطرهای زنانه، تست شده و بررسی شده توسط ویراستاران و کارشناسان

۶ بازديد
حسی، پیچیده و تند، عطرهای زیادی برای انتخاب وجود دارد.

توسط
کیتلین کلارک، نیکی چوات
نماد پلاس
21 اکتبر 2022، 2:43 بعد از ظهر
بهترین عطرها
با اجازه ADOBE
این مقاله را در فیسبوک به اشتراک بگذارید
این مقاله را در توییتر به اشتراک بگذارید
این مقاله را در Tumblr به اشتراک بگذارید
این مقاله را در Pin It به اشتراک بگذارید
اگر محصول یا خدماتی را که به طور مستقل بررسی شده را از طریق پیوندی در وب سایت ما خریداری کنید، WWD ممکن است کمیسیون وابسته دریافت کند.

عطرهای زنانه مانند شلوار جین با کیفیت یا کفش‌های کتانی طراحی شده، این قدرت را دارند که بدون هیچ کلمه‌ای بیان کنند. آنها خاطرات زیبا (و نه چندان زیبا) را تداعی می کنند و یکی از ساده ترین اما لذت بخش ترین لذت های کوچک زندگی روزمره هستند. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی بهترین عطر زنانه تصمیمی است که باید بیشتر روی آن فکر کنید.

عطر یکی از قدیمی ترین محصولات زیبایی در تاریخ است. در واقع، بر اساس متون باستانی و اکتشافات باستان شناسی، محققان تاریخ ایجاد عطر - سپس فقط یک معجون ساده از گل و روغن - را به مصر باستان و بین النهرین در حدود هزاره دوم قبل از میلاد می دهند. چند هزار سال به جلو (معروف به همین الان)، و ما هنوز هم به همان اندازه وسواس بوی خوش داریم.


گالری های مرتبط
قانون N1 RTW بهار 2023
گرایش های مد
روندهای بهار 2023: سودمند
استایل خیابانی در هفته مد پاریس بهار 2023
سبک خیابانی
آنها می پوشند: هفته مد پاریس بهار 2023
ادواردو والادز، مدیر بازاریابی در خانه عطر فرانسوی، Diptyque، می‌گوید: «رایحه به ما کمک می‌کند هویت بسازیم». عطر چیزی است که بسیار شخصی است. این در مورد یک احساس است فکر می‌کنم مردم امروز چگونه عطر می‌زنند این است که «من می‌خواهم احساس خاصی داشته باشم».

و مشابه ادکلن مردانه، یکی از زیباترین جنبه های عطر زنانه این است که واقعاً چیزی برای همه و هر محیطی وجود دارد. بسیاری از ما برای یک شب بیرون رفتن با دوستانمان همان عطری را که برای صبحانه با مادربزرگمان می‌زنیم نمی‌زنیم – و با انواع مختلف، لازم نیست. دنیای عطر صدف شماست.

از آنجایی که رایحه‌ها، فرمولاسیون‌ها و انواع عطرهای مردانه  مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، محدود کردن تعداد کمی از آن‌ها می‌تواند ترسناک باشد. اما خبر خوب این است که رایحه یکی از آن چیزهایی است که در آن بلافاصله متوجه خواهید شد که آیا آن را دوست دارید یا از آن متنفرید - و به ندرت چیزی در این بین وجود دارد.

راس بری، هنرمند ملی عطر آتلیه کلن، توضیح می‌دهد: «حس بویایی یکی از قوی‌ترین چیزهایی است که ما را به حافظه و جذابیت متصل می‌کند». "بنابراین اغلب، آن را از محل نوستالژی فرسوده شده است. این یک خاطره را در ما ایجاد می کند، و چیزی آرامش بخش در آن وجود دارد.»

به گفته لورا اسلاتکین، بنیانگذار Nest New York، یک عطر نه تنها بر روی شخصی که آن را می پوشد، بلکه بر افرادی که با آنها در تماس هستند نیز تأثیر می گذارد. او می افزاید: «بدون آن، برخوردها، خوب، کسل کننده است. افراط در یک عطر باشکوه روحیه من و هر کسی را که لمس می‌کنم بالا می‌برد.»

در ادامه بهترین عطرهای زنانه را معرفی می کنیم. از کلاسیک گرفته تا شاهکارهای مدرن و همه چیز در این میان، این عطرهای برتر نه تنها برای تقویت بازی بویایی شما عالی هستند، بلکه به عنوان عطر و هدایای زیبایی بسیار عالی هستند. در واقع، در اینجا یک واقعیت جالب وجود دارد: در طول فصل تعطیلات سال گذشته، 19٪ از هدایای خریداری شده عطر بودند - دو برابر نرخ هر دسته زیبایی دیگر. بنابراین واقعاً، امسال هیچ هدیه بهتری برای دادن به زنان زندگی خود - مانند مادرتان - وجود ندارد.

چگونه بهترین عطرهای زنانه را آزمایش و انتخاب کردیم
ما بیش از 100 عطر زنانه را آزمایش کردیم تا بهترین عطرهای زنانه را برای سال 2022 کشف کنیم. سپس، آن را حتی بیشتر کاهش دادیم تا 20 عطر مورد علاقه خود را برای زنان معرفی کنیم که نمی توانیم از اسپری کردن آنها جلوگیری کنیم. برای اطمینان از اینکه همه عطرها به طور کامل آزمایش شده اند، هر عطر روی کاغذ و روی پوست یک تستر اسپری شد. برای بیشتر رایحه‌ها، نویسندگان از تیم تحریریه فروشگاه WWD و همتایانشان کمک آزمایشی بیشتری برای استشمام طیف کاملی از نحوه هر عطر در آزمایش‌کننده‌های مختلف دریافت کردند. در حالی که برخی از عطرهای زنانه برای ماه‌ها آزمایش شده‌اند، عطرهای جدید در طول یک دوره یک هفته آزمایش شدند. در حالی که همه ما عطرهای مورد علاقه شخصی داریم، این 46 عطر زنانه چیزی را برای همه با قیمت ها، اندازه بطری ها و غلظت عطرهای مختلف ارائه می دهد.


در خبرنامه WWD’S The Essentialist ثبت‌نام کنید تا با بررسی‌های عمیق نسخه‌های جدید هیجان‌انگیز و راهنمای خریدار برای یافتن محصولاتی که باید در اسرع وقت امتحان کنید، بهترین‌ها را در زیبایی و استایل دریافت کنید.