10 برند کفش زنانه در هند

۵ بازديد

 10 برند کفش زنانه در هند

 

هنگام چیدن، به طور مداوم به سراغ کفش های علامت گذاری شده بروید. بسیاری از نشانه‌های کفش برتر وجود دارد که می‌توانیم از بین آنها انتخاب کنیم، حتی در این فهرست پیچیده مارک‌های کفش، افراد باید با احتیاط انتخاب کنند، با توجه به اعلامیه‌ای که باید انجام دهند. ممکن است اتفاق بیفتد که بسیاری از شما احتمالاً مارک کفش همه را نشناسید، بنابراین ما در اینجا خلاصه ای از بهترین علائم کفش را به شما ارائه می دهیم که ممکن است بهترین علائم کفشی باشد که می توانید دنبال آن بروید!

Inc.5

Inc.5 محبوب‌ترین برند کفش‌های زنانه در هند است که در تمام فروشگاه‌های پیشرو مانند Shopper Stop، Lifestyle و همچنین آنلاین موجود است. برند پیشرو کفش زنانه همچنین طیف جذابی از کیف های دستی مد روز، صندل، صندل تخت، صندل مد، کفش های بیرونی و دمپایی را ارائه می دهد.

 

راهرو

برند کفش Catwalk طیف وسیعی از صندل، کفش پاشنه بلند، کفش راحتی، چکمه و دمپایی را برای زنان در هند ارائه می دهد. این برند نه تنها سبک زندگی را تعریف می کند، بلکه باعث ایجاد انگیزه و ارتقای افراد قبیله ای ممتاز در گجرات، مدرسه در دانگ می شود.

 

اوت کاری

برند کفش زنانه Haute Curry بخشی از Shopper Stop است که طراحی شیک و صندل با ظاهری باکلاس را برای زنان در شهرهای بزرگ هند ارائه می‌کند. مجموعه برند توسط شروتی حسن پیشتاز است و در تمامی فروشگاه های شاپر استاپ موجود است.

مترو

Metro Shoes یکی دیگر از برندهای بسیار محبوب زنجیره خرده فروشی کفش در هند است که به ویژه در شهرهای سطح دوم موجود است و طیف گسترده ای از کفش های انحصاری زنانه، کفش های زنانه شیک، صندل ها و دمپایی های مارک دار را ارائه می دهد.

سلطنتی

کفش‌های Regal از بمبئی شروع به کار کردند و امروزه به عنوان مقصد کفش با کیفیت و یکی از برجسته‌ترین زنجیره‌های کفش در هند شناخته می‌شوند. این شرکت بهترین جفت کفش کلاسیک را برای خانم ها در هر موقعیت و سبکی در خانه ارائه می دهد.

 

موچی

موچی کفش، بالرین، کفش پاشنه دار، شاپل و بسیاری دیگر از انواع کفش را برای زنانه مانند صندل ارائه می دهد. کفش‌های موچی، خلاقیت‌های همه‌کاره‌ای برای هر موقعیتی با ظاهری راحت، و شیک هستند.

آزادی

برند لیبرتی شرکت کفش، 50000 جفت کفش در هند تولید می‌کند، در سرتاسر هند نمایشگاه‌هایی دارد. این شرکت یک واحد تولید کفش کوچک را در کارنال راه اندازی کرد و امروزه به عنوان یکی از معتبرترین برندهای کفش مد در هند شناخته می شود.

 

کودک

تولید کننده بهترین مارک کفش های قدم زدن در هند درست به عنوان متخصصان بهترین کفش های خانم ها. این برند که در سال 1894 تأسیس شد، همیشه سبز محبوب ترین خانواده های هندی است. این شرکت در سال 1931 به کشور راه یافت و از آن نقطه به بعد نام اصلی در فهرست ما از معروف ترین برندهای کفش در هند است. اخیراً آنها مجموعه دیگری را برای زنان ارائه کردند که بسیار معروف بود.

توله سگ هاش

یک برند آمریکایی که امروزه رایج ترین برند در هند برای خانم ها، به ویژه کفش های غیررسمی است. شناخته شده ترین برند کفش در هند، بهترین کفش های زنانه و خرده فروشی را از طریق نمایشگاه باتا ارائه می دهد.

ون هوزن

برند دیگری از اصطبل دسته Aditya Birla در هند که بهترین برند کفش ورزشی در هند را خرده فروشی می کند. این یک برند کفش رایج در هند است. می توانید کفش های زنانه را به صورت آنلاین در هند از طریق فروشگاه های آنها خریداری کنید.

کلارکز

یکی دیگر از مشهورترین برندهای کفش در هند، کفش پاراگون، مجموعه‌ای درخشان از کفش‌ها و کفش‌های ساده را ارائه می‌دهد. از ابتدا به عنوان یک تاسیسات صنعتی کفش الاستیک، امروزه این برند یک نام محرک در کفش های ضد آب برای مجالس هر جنس و سنی است.

خادم ها

نام تجاری کفش Khadims در دسامبر 1981 تاسیس شد و امروز به عنوان یک خرده فروش کفش مد در هند مطرح شد. این شرکت دومین خرده‌فروش بزرگ کفش از نظر تعداد فروشگاه‌های خرده‌فروشی انحصاری در کشور است و در شرق هند نیز حضور دارد.

تعداد زیادی از کفش‌داران ورزشی و راحت به هند می‌آیند تا مشتریانی برتر پیدا کنند. کفش هایی که قبلا ذکر شد رایج ترین مارک ها در هند هستند.

این برندها در هند امروزه این دو نفر را با طرح ها و سبک های منحصر به فرد خود ملزم می کنند. به همین دلیل است که بهترین تصمیمات کفش با هزینه های متوسط ​​در منطقه قابل دسترسی است. مارک کفش مورد علاقه خود و دلیل تمایل به آن را در قسمت نکات زیر به ما پیشنهاد دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.