آشنایی با انواع محافظ صفحه گوشی

۸ بازديد

ارسال شده در 15 دسامبر، توسط مدیر در Fix My Phone News
محافظ صفحه برای گوشی های هوشمند شاید یکی از بهترین و مهمترین لوازم جانبی باشد که باید برای تعریف و محافظت از دستگاه خود داشته باشید. استفاده منطقی از محافظ صفحه به راحتی قابل درک است، اما آنچه می تواند پیچیده تر باشد، نوع واقعی محافظ صفحه است. درست است که چند نوع مختلف وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. قبل از قرار دادن محافظ صفحه روی گوشی خود، انواع و مواد محبوبی که از آنها ساخته شده اند را در نظر بگیرید:

فیکس تلفن من واقعیت: آیا می دانستید محافظ صفحه در سال 1968 توسط هربرت شیگل اختراع شد. او اولین مورد از این نوع را طراحی و ثبت اختراع کرد که روی صفحه نمایش تلویزیون ها استفاده می شود. محافظ‌های صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند از دستیارهای دیجیتال شخصی یا PDA پدید آمدند که به دلیل ایجاد خط و خش بدنام بودند.

رایج ترین انواع محافظ صفحه

وقتی به Fix My Phone می روید، تعمیرات تنها چیزی نیست که ما در آن عالی هستیم. ما همچنین می‌توانیم به شما در انتخاب محافظ صفحه‌نمایش مناسب برای دستگاه و بودجه شما کمک کنیم. محافظ ها را در مواد مختلفی پیدا خواهید کرد از جمله:

شیشه سکوریت - محافظت مناسبی در برابر ضربه و همچنین خراش ارائه می دهد
پلاستیک PET - به طور کلی محافظت اولیه در برابر خراش را پوشش می دهد
پلاستیک TPU - فقط ضد خش
محافظ صفحه نمایش چند لایه - بسیار بادوام و می تواند مقادیر قابل توجهی ضربه را تحمل کند
فراتر از مواد اولیه محافظ تلفن، ممکن است تفاوت های مختلفی در ظاهر واقعی لوازم جانبی پیدا کنید.

محافظ صفحه نمایش فوق العاده شفاف – بسیار شفاف به طوری که می تواند نمای واضح و واضحی از صفحه نمایش ارائه دهد. این محافظ های صفحه نمایش می توانند اشعه ماوراء بنفش را مسدود کنند و دارای پشتی سیلیکونی غیر چسبنده هستند که برداشتن و تعویض آن را آسان می کند.

محافظ صفحه نمایش ضد تابش - ایده آل برای افرادی که از تلفن های خود در فضای باز استفاده می کنند و نیاز به جلوگیری از تابش نور در برابر اشعه UV دارند. این نوع محافظ های صفحه نمایش علاوه بر ضد خش بودن از پوشش اثر انگشت نیز جلوگیری می کنند.

محافظ صفحه حریم خصوصی – این محافظ‌ها برای هر کسی که می‌خواهد اطلاعاتی را که به آن نگاه می‌کند با ممانعت از دیدن صفحه‌نمایش گوشی بدون مشاهده مستقیم آن، ایمن کند، مناسب است. در هر زاویه دیگری، تلفن سیاه به نظر می رسد.

محافظ صفحه نمایش آینه ای – اینها می توانند گوشی شما را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید به یک آینه مناسب تبدیل کنند. با این حال، اکنون که اکثر گوشی ها دارای دوربین جلو هستند، محبوبیت آنها کاهش یافته است.

آیا به محافظ صفحه نمایش گوشی جدید نیاز دارید؟

قاب های صفحه نمایش تلفن توانایی جلوگیری از آسیب های پرهزینه را دارند که می شد از آن جلوگیری کرد. اگر ندارید، به یکی از خروجی های Fix My Phone مراجعه کنید. تکنسین های تلفن ما در کمترین زمان گوشی شما را به راحتی روی دستگاه شما قرار می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر اکنون با Fix My Phone تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.