قرار نیست چه رنگ هایی را در عروسی بپوشید؟

۸ بازديد

قرار نیست چه رنگ هایی را در عروسی بپوشید؟

میانگین هزینه لباس عروس
 

وقتی صحبت از آداب مهمانان عروسی به میان می‌آید، سنت‌ها و قوانین زیادی در سال‌های اخیر تغییر کرده‌اند، از جمله رنگ‌هایی که نمی‌توانید در عروسی بپوشید. به نظر می رسد که رنگ هایی که زمانی تابو در نظر گرفته می شدند (مثلاً سیاه) اکنون برای (بیشتر) عروسی ها کاملاً مناسب هستند. با این حال، هنوز رنگ های خاصی وجود دارد که باید از آنها دوری کنید - از جمله برخی که ممکن است شما را شگفت زده کنند.

رنگ‌های مناسب برای پوشیدن در عروسی شامل رنگ‌هایی است که به شما امکان می‌دهد با دیگران ترکیب شوید. امروز روز عروس است؛ رنگ‌های روشن یا طرح‌هایی که توجه شما را به خود جلب می‌کنند از جمله رنگ‌هایی هستند که نباید در مراسم عروسی استفاده کنید. البته از پوشیدن لباس سفید خودداری کنید مگر اینکه به طور خاص توسط زوجین درخواست شده باشد.

وقتی متوجه شدید که کمدتان را زیر و رو می‌کنید و سعی می‌کنید لباس مناسبی را برای پوشیدن در یک مراسم عروسی در تقویم خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید که تعدادی رنگ وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید تا متوجه شوید که هیچ‌گونه اشتباهی برای شرکت کنندگان انجام نمی‌دهید. مانند اشتباه گرفتن با عروس، ساقدوش یا حتی مهمانی که تصادفاً به مهمانی اشتباهی رفته است. پس برو جلو همه گزینه های خود را چیدمان کنید و بلافاصله لباس هایی که یکی از این رنگ ها یا پارچه ها هستند را حذف کنید، مبادا تخلف کنید و مهمان آن شوید.

محبوب ترین مکان عروسی دره یارا (5)

تشخیص قوانین مربوط به کدهای لباس عروسی اغلب گیج کننده است. خیلی وقت ها بستگی به عروس و داماد دارد. با این حال، برخی مدهای ناگفته وجود دارد که ممکن است مردم درباره آن ندانند. بنابراین، من در مورد رنگ هایی که باید و نباید در عروسی بعدی که شرکت می کنید استفاده کنید، تحقیق کردم.

چند سال پیش با لباس قرمز در مراسم عروسی یکی از دوستانم شرکت کردم. در حالی که بیرون از سالن ایستاده بود و منتظر بود تا به دوستان تازه ازدواج کرده مان بپاشیم، او را دیدم: یکی از مهمانان که لباس سفید توری پوشیده بود. از درون چشمانم را گرد کردم. او به چه چیزی فکر می کرد؟ فکر کردم "آیا او آداب معاشرت را نمی داند؟" چند هفته بعد، عکس های عروسی در فیس بوک منتشر شد. اونجا تو عکسا دیگه اون لباس سفید نبود که اذیتم کرد. مال من بود آنجا، در دریایی از سفید و سیاه و آبی، قرمز کلاسیک من بیشتر از کمی حواس‌پرتی را برانگیخت.

به طور سنتی، تنها رنگ ممنوعه برای مهمانان عروسی سفید بوده است، به دلایل واضح - هیچ کس نمی خواهد توجه عروس را از بین ببرد. اما زمان در حال تغییر است. در حال حاضر، بسیاری از مردم به سادگی پوشیدن لباس سفید را یک چیز بزرگ نمی دانند. برخی از عروس و دامادها با آن کاملاً باحال هستند. حتی ممکن است از مهمانانشان درخواست کنند که برای شام تمرین یا مراسم، برای یک پالت رنگی تک رنگ، لباس سفید بپوشند - روندی که به طور یکسان به عروسی های سلطنتی و افراد مشهور بازمی گردد.

با این حال، نظرات متفاوتی در مورد این موضوع وجود دارد: کری گلدبرگ، سردبیر دیجیتال سفر و عروسی در هارپرز بازار، می‌گوید: «سفید، مگر اینکه عروس را بشناسید و او از شما بخواهد آن را بپوشید یا به شما برکت بدهد، معمولاً وجود ندارد. "اگرچه من هیچ مشکلی در دامن سفید یا تاپ با چیزی رنگی نمی بینم."

یک قانون سرانگشتی خوب؟ از سایه دوری کنید، فقط برای اینکه ایمن باشید، مگر اینکه همانطور که گلدبرگ پیشنهاد می کند، طرح دار یا با چیز دیگری جفت شده باشد.

این روزها ادینگ ها قوانین مد کمتر و کمتری دارند زیرا زوج ها نسبت به گذشته پیشروتر هستند. برخی از عروس‌ها از لباس‌های سنتی برای شلوارهای شیک استفاده می‌کنند، داماد گهگاهی از لباس‌های مشکی معمولی برای کت و شلوار پاستلی چشم پوشی می‌کند، و حتی ساقدوش‌ها لباس‌های کوکی را برای چیزی که می‌توانند بارها و بارها بپوشند کنار می‌گذارند. آیا میدانید چه معنایی میدهد؟ مهمانان *هم** به همان اندازه آزادی با سبک خود دارند.

اما قبل از اینکه شلوار جین مورد علاقه خود را بچینید و آن را یک روز بنامید، باید چند نکته را هنگام لباس پوشیدن به خاطر داشته باشید تا همچنان به مراسم و افرادی که ازدواج می کنند احترام بگذارید. برخی از قوانین بسیار ساده هستند و به راحتی قابل پیروی هستند - مانند رنگ هایی که باید از آنها اجتناب کرد - در حالی که برخی دیگر نیاز به برنامه ریزی بیشتر برای لباس دارند - مانند فهمیدن اینکه "لباس رسمی ساحلی" به چه معناست.

هر چند نگران نباشید. شما آماده ی رسیدگی به هر درخواست کد لباسی که پس از مطالعه پیش روی شماست، خواهید بود. همه ما در اواسط تا اواخر 20 سالگی خود به آن سن رسیده ایم، زمانی که ناگهان به نظر می رسد هر فردی که می شناسیم در حال ازدواج است. برای برخی، این ممکن است شامل عروسی خودشان نیز باشد. من هنوز ازدواج نکرده ام، اما بسیاری از دوستانم ازدواج کرده اند. اکنون، در 30 سالگی، در دیوانه‌کننده‌ترین سال ازدواجم تا به امروز هستم.

ممکن است به نظر برسد که لباس عروسی باید نسبتاً ساده باشد، اما ممکن است تعجب کنید که متوجه شوید می‌تواند کمی پیچیده‌تر باشد و صرف نظر از اینکه چقدر از آخرین حضور شما در یک عروسی می‌گذرد، همه ما می‌توانیم از یک بررسی کوچک در مورد آن استفاده کنیم. قابل قبول است که در عروسی بپوشیم و چه چیزی باید در کمدهایمان در خانه بماند. من با کارشناسان صحبت کردم و در اینجا چیزی است که آنها گفتند شما باید - و نباید - در عروسی بپوشید. 

فصل عروسی به طور کامل در حال نزدیک شدن است، و هنگامی که پاسخ خود را با علامت "بله" ارسال کردید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید چه چیزی بپوشید. مطمئناً، شما قبلاً کد لباس را رمزگشایی کرده اید، اما زمانی که می خواهید بدانید چه رنگ هایی را برای عروسی نپوشید، اینجاست که کمی پیچیده تر می شود.

شاید رنگ های خاصی را یاد گرفته باشیم که در هر عروسی نباید از آنها اجتناب کنیم، مانند سفید و سیاه، اما در سال 2018، قوانین متفاوت است. بنابراین ما از جن کمپبل، بنیانگذار کفش عروسی سبز و جوسلین رابرتشاو، صاحب Ready or Knot خواستیم تا تخصص خود را در مورد آنچه که برای یک موقعیت دیگر پس انداز کنیم، ارائه دهند.

کمپبل می‌گوید: «امروزه، اکثر رنگ‌ها جواب می‌دهند، اما من همیشه پوشیدن سفید را توصیه نمی‌کنم، مگر اینکه زوجین درخواست کنند.» روند جدیدی که در حال حاضر شاهد آن هستیم این است که زوج‌ها کد رنگ لباس خود را برای روز دارند. از مهمانان می‌خواهند از رنگ‌های روشن، تند، پاستلی، یا تمام سفید یا سیاه استفاده کنند. رابرت شاو به این نکته اشاره می کند که به خاطر داشته باشید که به عنوان یک مهمان، می خواهید این زوج و همچنین جشن عروسی آنها متمایز شود. او می‌گوید: «بسیاری از عروسی‌ها از رنگ‌های سفید و رنگ‌های خنثی برای رنگ‌هایشان استفاده می‌کنند، بنابراین من از آن‌ها اجتناب می‌کنم، به‌ویژه کرم، عاج یا خاکستری». اگر مطمئن نیستید، معمولاً می توانید بر اساس دعوت نامه، ایده ای از رنگ ها به دست آورید.

چه زوج شما کد رنگ خاصی را درخواست کرده باشد یا به شما بستگی دارد، لباس های مورد علاقه ما را خریداری کنید که برای هر عروسی که در تابستان امسال شرکت می کنید مناسب است.

فهرست مطالب نمایش ]

سفید پوشیدن 

بسیاری از مردم فکر می کنند که این یک قانون قدیمی و قدیمی است. شاید عروس فوق العاده باحال است و ذره ای اهمیت نمی دهد. اما پوشیدن لباس سفید در مراسم عروسی می تواند بسیاری از افراد را به روشی اشتباه مالش دهد. به راستی، آشکارترین اشتباه مهمانان عروسی زن در پوشیدن لباس سفید است. در واقع، هر چیزی که از راه دور عروس به نظر برسد، برای جلوگیری از توهین به عروس، خارج از محدوده است. پوشیدن لباسی که احتمالاً با لباس عروس اشتباه گرفته شود، هرگز ایده خوبی نیست.

 برخی می گویند اشکالی ندارد، با این حال، به گفته مارتا استوارت ویدینگز، "اگر شما با لباس سفید ظاهر شوید، از نظر فنی کار اشتباهی انجام نمی دهید، اما ممکن است مردم صحبت کنند، و شما را به عنوان "دختری که لباس سفید می پوشد" می شناسند. در عروسی فلانی.» ارزشش را ندارد.

بگذارید روز بزرگ مربوط به مهمان افتخاری - عروس - باشد و لباس سفید خود را برای یک مناسبت خاص که شامل نذر نیست ذخیره کنید." بنابراین با این گفته، فکر می کنم نباید تمام سفید بپوشید. زیرا باور کنید. ، حتی اگر بهترین ظاهر خود را با لباس سفید به نظر برسید، وقتی او به جای گفتن "من" خنجر به چشمان شما خیره شده است، برایتان مهم نیست که چه رنگی می پوشید.

این ممکن است یکی از بدیهی ترین انتخاب های لباس باشد که باید از آن اجتناب کنید، زیرا به نظر می رسد این روزها دانش نسبتاً رایج است، اما به هر حال باید روشن شود، به خصوص پس از اینکه اخیراً در چند عروسی شرکت کردم و حداقل یک مهمان را دیدم که مقدار مناسبی از لباس سفید پوشیده بود.

کاریلو می‌گوید: «لباس‌های سفید و کت و شلوارهای تمام سفید هرگز برای عروسی مناسب نیستند، مگر اینکه عروس و داماد از شما خواسته باشند.» استافورد اضافه کرد: از لباس های سفید، مایل به سفید، بژ، کرم، توری سفید یا هر لباسی که می تواند شبیه لباس عروس باشد، استفاده نکنید. 

اخلاق داستان؟ آن را ساده و رایگان نگه دارید. اگر رنگ سفید وجود دارد، به دنبال یک جایگزین باشید.

سفید هنوز هم رنگ اصلی است که نمی توانید در عروسی بپوشید. 80 درصد عروس ها در مراسم عروسی خود لباس سفید می پوشند و عروس باید در مراسم عروسی خود برجسته باشد. حتی اگر این هدف نباشد، مهمانی که سفید پوشیده است می تواند به عنوان تلاشی برای بالا بردن عروس تلقی شود - و این قطعاً یک نه است.

از رنگ‌های سفید، پوسته تخم‌مرغ، بژ، شامپاین، کرم یا هر رنگ فوق‌العاده روشن دیگری که ممکن است با رنگ سفید اشتباه گرفته شود، زمانی که چراغ‌ها کم‌نور هستند و اطرافیان شما در حال برشته کردن نوشیدنی شماره سه، کاپیچ هستند، خودداری کنید؟

اگر رنگ سفید در الگوی لباس گنجانده شود خوب است، اما شما نباید چیزی کاملا سفید یا الهام گرفته از لباس عروس بپوشید. رنگ‌های دیگر هم زیاد است، لازم نیست با عروس هماهنگ باشید! بنابراین، به هر حال، سارافان راه راه سفید و آبی زیبا را بپوشید. اما شماره توری تا کف را نپوشید.

سیاه پوشیدن

بنابراین این رنگ مشکل است. برای مدتی طولانی پوشیدن مشکی یک امر عروسی بود. اکنون، LBD به عنوان لباس عروسی کاملاً قابل قبول در نظر گرفته می شود. اگر مشکی می پوشید، مطمئن شوید که لباستان شبیه لباسی نیست که در عزاداری بپوشید. آیا آن لباس را برای مراسم تدفین پوشیده اید؟ آن را در کمد خود قرار دهید و چیز دیگری پیدا کنید. BTW، مشکی نیز چیزی است که باید از آن اجتناب کنید اگر به هر نحوی عروسی را تایید نکرده اید.

معمولا شنیده می شود که هر زنی برای مناسبت های مختلف مانند مهمانی های کوکتل، ساعات خوشی و شب ملاقات باید لباس معمولی یا کوچک مشکی خود را در کمد آویزان کند، اما آیا LBD در عروسی قابل قبول است. سناریو؟ همانطور که معلوم است، این است!

استافورد گفت: "لباس مشکی کوچک برای هر مناسبتی قابل استفاده است و عروسی ها دیگر از این قاعده مستثنی نیستند." اگر LBD در کمدتان آویزان نیست، پس این را فرصتی عالی برای رفتن به مرکز خرید و پیدا کردن کالای جدید خود در نظر بگیرید، می‌دانید که آن را زیاد می‌پوشید!

آیا در یک عروسی هندو شرکت می کنید؟ مشکی در مراسم هندوها به عنوان رنگی بدشانس در نظر گرفته می شود، بنابراین بهتر است از پوشیدن مشکی در این مراسم عروسی خودداری کنید. رنگ سفید نیز برای پوشیدن در مراسم هندوها نامناسب در نظر گرفته می شود، زیرا رنگی است که در مراسم خاکسپاری پوشیده می شود - اما همانطور که قبلاً اشاره کردیم، سفید در لیست رنگ هایی است که نمی توانید در هیچ عروسی بپوشید!

نادیده گرفتن کد لباس دعوت 

یکی از اشتباهات رایج مهمانان در لباس عروسی این است که نمی‌توانید کد لباس دعوت را بررسی کنید تا ببینید کدام سبک لباس مناسب است. برای کد لباس کراوات مشکی، یک لباس شب یا لباس کوکتل انتظار می رود، برای یک مدل لباس کراوات سفید چیزی جز یک لباس مجلسی کافی نیست، و برای یک مدل لباس راحتی یک لباس تابستانی روزانه، یک دامن و تاپ یا یک کت و شلوار سبک کافی است. مورد نیاز است. اگر هیچ کد لباسی در دعوتنامه وجود ندارد، یک لباس تابستانی رنگارنگ معمولاً یک شرط مطمئن است. باید به کدهای لباس توجه کرد. باور کنید، نمی خواهید احساس کنید که بی جا هستید. هیچ چیز بدتر از این نمی توانست احساس کند. عروسی یک مراسم با کلاس است. با پوشیدن لباسی که شب قبل در مهمانی مجردی یا کلوپ پوشیدید، آن را ارزان نکنید. حتی اگر پذیرایی احتمالاً دارای رقص و عیارهای مجرد باشد، زمان یا مکانی برای لباس‌های کوچکی نیست که هر منحنی را در آغوش می‌گیرد. لباس‌های کم‌چسب در کد لباس مجلسی مجردی قرار می‌گیرند. باور کنید، هیچ کس نیازی به دیدن قسمت بالای ران شما یا دکلته شما ندارد. جدی بچه ها فقط ظاهر خوبی نیست.

خب! حالا شما مالک آن هستید! 5 عروسی برتر من در مورد لباس عروسی برای مهمانان! من می دانم که چند استثنا برای این قانون وجود دارد. به عنوان مثال، فرهنگ های مختلف در مورد رنگ سفید و قرمز سنت های متفاوتی دارند.

اما به طور کلی، این قوانین زمانی که می خواهید تصمیم بگیرید در عروسی بعدی خود چه بپوشید (و نه بپوشید) شما را ایمن نگه می دارد! آیا به دنبال جلوگیری از رایج ترین اشتباهات در مورد رنگ های عروسی هستید؟ خوب، اگر این مقاله را دوست داشتید، احتمالاً مقاله من با عنوان "5 اشتباه اصلی رنگ عروسی و راه های جلوگیری از آنها" را دوست خواهید داشت. - خواندنی عالی برای کسانی که قصد عروسی دارند.

لباس پوشیدن مثل ساقدوش ها

لباس های مهمانان عروسی نباید خیلی شبیه لباس های ساقدوش عروس باشد. برخی از مهمانان تلاش می کنند تا رنگ بندی عروسی را پیدا کنند و یک لباس هماهنگ انتخاب کنند که ایده بسیار خوبی است. با این حال، پوشیدن لباسی مشابه ساقدوش‌ها، می‌تواند این تصور را ایجاد کند که از اینکه از شما خواسته نمی‌شود یک لباس باشید. البته اتفاقاتی هم رخ می دهد و گاهی اوقات مهمان ها ناخودآگاه همرنگ ساقدوش ها می شوند که نمی شود کاری از پیش برد.

اگر ساقدوش عروس نیستید، پوشیدن همرنگ «خدمت‌کارها» می‌تواند شما را شبیه به یک فرد نامحرم جلوه دهد. اگر عروس یا یکی از ساقدوش ها را به خوبی می شناسید، از پرسیدن اینکه چه رنگی می پوشند خجالت نکشید تا بتوانید آن رنگ را در لیست رنگ هایی که نمی توانید در عروسی بپوشید قرار دهید. اما اگر عروس یا هیچ یک از ساقدوش ها را نشناسید چه؟ از دعوتنامه عروسی به عنوان سرنخ استفاده کنید—معمولاً دعوتنامه برای مطابقت با پالت رنگ عروسی طراحی می شود، بنابراین اگر رنگی را به طور برجسته در دعوت مشاهده کردید، آن را نپوشید.

اگر با عروس صمیمی هستید، از او بخواهید که در مورد رنگ لباس ساقدوش ها توضیح دهد. به این ترتیب، با پوشیدن یک لباس سبز نعنایی متفاوت از دیگر دختران حاضر در جشن عروسی، به نظر نمی‌رسید که می‌خواهید چرخ سوم جشن عروسی باشید. به ما اعتماد کنید و به تجربیات گذشته خود توجه کنید زیرا قبلاً برای ما اتفاق افتاده است. بی دست و پا - به شکلی نامناسب. 

نئون/روشن

چیزی نپوشید که توجه عروس را از بین ببرد. اگر لباس سبز نئونی به تن دارید، در هر تصویر مشخص خواهید شد. مجبور نیستید متانت باشید، اما نباید هنگام انتخاب لباس، برونگراترین خود باشید. بله، شما مجرد هستید و آماده هستید، اما این باشگاه نیست، دوستان.

حقیقت این است که پوشیدن لباس قرمز در مراسم عروسی هیچ ایرادی ندارد. مشکل اساسی رنگ قرمز این است که چشم ها را به خود جلب می کند. و اگر فقط یک لباس قرمز روشن در میان دریایی از سایه های پاستلی وجود داشته باشد، مانند یک انگشت شست در عکس های گروهی خودنمایی می کند. برای جلوگیری از دزدی نمایش، پیشنهاد می کنم از رنگ قرمز به طور کامل اجتناب کنید. به خصوص اگر رنگ لباس را بتوان «قرمز آتش نشانی» توصیف کرد. قرمز روشن بیش از حد بلند و حواس پرت است. کرن بری عمیق جایگزین خوبی است.

عروس ها معمولا در عروسی های چینی و اغلب در عروسی های هندی لباس قرمز می پوشند. اگر در عروسی یکی از این فرهنگ‌ها شرکت می‌کنید، بهتر است از پوشیدن قرمز خودداری کنید تا عروس را عصبانی نکنید.

مقرون به صرفه ترین مکان عروسی ملبورن (10)

فلزات خیلی درخشان

اگر در مراسم عروسی روزانه یا غیررسمی شرکت می‌کنید، از پوشیدن لباس‌هایی با منجوق یا درخشش زیاد خودداری کنید. مشابه با پوشیدن لباس سفید، به عنوان تلاش برای ربودن کانون توجه تلقی می شود – نه جالب. با این حال، اگر عروسی‌ای که در آن شرکت می‌کنید رسمی یا کراوات مشکی است، لباس‌های براق معمولاً مشکلی ندارند - فقط زیاده روی نکنید و چیزی بپوشید که می‌تواند به عنوان یک لباس عروس تعبیر شود.

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که آن لباس قدیمی را در کمد خود آویزان کنید که فقط یک بار پوشیده شده است، مهم است به یاد داشته باشید که این فرصتی نیست که آن را دوباره بپوشید و آن را نشان دهید. کاریلو گفت: «از همه جا پولک‌های پولکی دوری کنید. آنها نور زیادی را منعکس می کنند و عکاسی آنها سخت است." 

یک استثنای آشکار از این قانون می‌تواند موضوعی باشد که زوجین در دعوتنامه فهرست کرده‌اند، اما این موارد بسیار اندک هستند، بنابراین احتیاط کنید و چیز دیگری را انتخاب کنید. کاریلو اضافه کرد: "توپ دیسکوی پیاده روی برای یک باشگاه عالی است، اما برای یک جمع خانوادگی چندان عالی نیست."

درخشش را برای مهمانی مجردی یا شنبه شب دیگری در شهر حفظ کنید. از پوشیدن هر چیزی که بیش از حد براق و حواس پرت می کند خودداری کنید. همه نگاه ها باید به عروس باشد، و لباس دیسکو مانند شما ممکن است لحظه بزرگ او را برای درخشش خراب کند.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.