چگونه کت زمستانی خود را ماندگار کنیم؟

۵ بازديد

 

چگونه کت زمستانی خود را ماندگار کنیم؟

در اینجا همه چیزهایی است که برای تمیز کردن و مراقبت از آن باید بدانید.

 

چه مشتاق باشید که بتوانید لباس های زمستانی خود را بپوشید و چه هنوز در سوگ پایان تابستان هستید، همه ما می توانیم قبول داشته باشیم که یک کت زمستانی خوب یکی از مهم ترین موارد در کمد لباس شماست . مدل مناسب شما را شیک نگاه می‌دارد، احساس راحتی می‌کنید و – اگر درست با آن رفتار شود – می‌تواند پنج سال دوام بیاورد.

بدون توجه به استایل، ما نکاتی برای تمیز کردن کت زمستانی و کمک به ماندگاری آن در یک فصل دیگر داریم.

چگونه می توانم یک کت پر، پارکا یا پفی را تمیز کنم؟

ابتدا برچسب را بررسی کنید اما اینها معمولاً قابل شستشو هستند. ماشین لباسشویی خود را روی یک چرخه ظریف تنظیم کنید و مطمئن شوید که آب سرد است. از شوینده های غیر زیستی یا تخصصی برای تمیز کردن استفاده کنید، مانند این محصول نیکواکس .

پس از اتمام چرخه، آن را در خشک کن قرار دهید، مطمئن شوید که روی حرارت کم باشد و سیلندر شود. عجیب به نظر می‌رسد، اما اضافه کردن چند توپ تنیس باعث می‌شود که مواد پر شوند. از طرف دیگر ، این کیت شستشوی Grangers Down را که همراه با مواد شوینده و توپ های خشک کن مخصوص عرضه می شود، امتحان کنید.

چگونه کت زمستانی خود را طولانی تر کنیم
FIORDALISO GETTY IMAGES

بهترین راه برای مراقبت از پشم، ترکیب پشم یا کت ترمه

برای تمیز کردن کاملاً کامل، یک کت پشمی، پشمی یا کت ترمه مناسب نیاز به توجه متخصص دارد - اما هنوز کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا آن را در فاصله زمانی بین بازدید از خشکشویی حفظ کنید.

هرگز لکه های تازه را مالش ندهید زیرا این کار می تواند مایع را بیشتر به داخل پارچه فشار دهد و باعث ایجاد احساس روی سطح شود.

اگر مچاله به نظر می رسد، از یک حوله چای مرطوب برای پوشاندن یک قسمت از کت استفاده کنید و از اتو روی حرارت ملایم برای فشار دادن چین و چروک ها استفاده کنید. هر گونه حفره ای که به مرور زمان روی سطح کت ایجاد می شود را می توان به آرامی با استفاده از تیغ یا شانه دندانه دار تمیز کرد.

نحوه تمیز کردن کت خز مصنوعی و برش مصنوعی

یک کت خز مصنوعی هرگز از مد نمی افتد. آنها همچنین فوق‌العاده دنج هستند و با کمی دانش می‌توانید آن را که تازه خریداری کرده‌اید حفظ کنید. اگر کت را می توان در ماشین شستشو داد، آن را به سمت بیرون برگردانید و با استفاده از مواد شوینده ملایم، مانند وولیت، پشم 30 درجه سانتیگراد را بشویید.

رطوبت اضافی کت را با چرخاندن آن بین دو حوله ضخیم از بین ببرید و قبل از اینکه اجازه دهید به طور طبیعی روی یک رخت آویز لباس خشک شود، آن را تغییر شکل دهید.

پس از خشک شدن، توده را با استفاده از یک برس نرم نرم یا برس حیوان خانگی پر کنید. اگر قسمت هایی از خز مصنوعی یا قیچی مصنوعی صاف شده است، با محلول یک قاشق غذاخوری نرم کننده مو به دو فنجان آب گرم اسپری کنید و سپس برس بزنید.

چگونه کت زمستانی خود را طولانی تر کنیم
کاترینا سوروکا گتی ایماژ

سایر نکات مفید برای مراقبت از کت

  • از یک برس پرز یا جیر برای مرتب کردن کت خود استفاده کنید و پارچه را به بهترین شکل ظاهر کنید.
  • قبل از قرار دادن کت خود برای تابستان، روی مجموعه ای از چوب لباسی های محکم سرمایه گذاری کنید. ما آویزهای بدون لغزش Lakeland را دوست داریم. کت های سنگین باید وزن خود را به طور کامل حفظ کنند، در غیر این صورت شانه ها می توانند کشیده شوند.
  • برای هر لکه کوچکی که ظاهر می شود نیازی نیست کت خود را به خشکشویی ببرید. برای یک درمان خانگی ساده، به آرامی لکه را با کمی آب سرد یا آب سودا پاک کنید.
  • مهم است که کت شما تا حد امکان هوای تازه داشته باشد تا مواد ترد و جدید به نظر برسد، بنابراین یک عادت خوب برای استفاده از آن این است که هر زمان که شستشوی دیگری برای خشک کردن دارید، آن را آویزان کنید. سعی کنید این کار را به طور منظم در طول تابستان انجام دهید.
  • جیب های کت خود را قبل از بازگرداندن آن به کمد خالی کنید تا شکل خود را حفظ کنید.
  • اگرچه شرکت‌هایی مانند باربور توصیه می‌کنند که کت‌های مومی خود را برای واکس زدن مجدد بفرستید، اما می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید و مقداری پول پس انداز کنید. ما موم ضد آب Gold Label را توصیه می 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.